H&M´s tabbar är värd ynka 50 lappen.

Vid flertalet tillfällen har beställda varor plockats bort ifrån min varukorg på H&M´s hemsida. Jag har ringt upp, påpekat detta om och om igen. Har beställt varorna på nytt, de har försvunnit och jag har återigen påpekat detta. Kundservice har t.o.m lagt en bevakning på produkten jag ville beställa och häromdagen försvann den från min ”kommande beställning” IGEN (hade blivit lovad leverans i slutet av april).. Jag ringde upp och var förbannad. Jag var så fräck att jag begärde ersättning för upprepade besvikelser och tomma löften.
50 ynka spänn kom med posten idag. H&Ms attityd är vag och det kommer att drabba kedjan.. Fortsätt behandla bra kunder som skit och de vänder sig till konkurrerande kedjor istället som faktiskt vet vad service är och hur man behandlar kunder på ett korrekt sätt – dvs inte ger tomma löften..
Vad hände med ”gamla” H&M????
This entry was posted in Nalle tycker & tänker. Bookmark the permalink.

Comments are closed.